Λίστα προϊόντων κατά μάρκα Robin

Κινητήρας Βενζίνης Robin EX 27 DHS
Κινητήρας Βενζίνης Robin EX 27 DHS













O κινητήρας ΕΧ 27 DHS 265cc, 9 ίππων, με άξονα τύπου κώνου διαμέτρου 22,2mm και με ηλεκτρική εκκίνηση (μίζα).
































Ο Μονοκύλινδρος Βενζινοκίνητος Κινητήρας ΕΧ 27 DHS της ccRobin είναι 265cc, 9 ίππων, με άξονα τύπου κώνου διαμέτρου 22,2mm. Διαθέτει επικεφαλής εκκεντροφόρο και είναι εφοδιασμένος με ηλεκτρική εκκίνηση (μίζα). Ο καινοτόμος σχεδιασμός του, η ποιότητα κατασκευής του, οι υψηλές του αποδόσεις και η αντοχή του στις πλέον απαιτητικές εφαρμογές έχουν συμβάλει στην καθιέρωσή του ως τη νούμερο ένα επιλογή των κατασκευαστών στην ελληνική – και όχι μόνο – αγορά.


















Βενζινοκινητήρες ΕΧΜέγιστη απόδοση - Ιαπωνική ΤεχνολογίαΟι κινητήρες της σειράς ΕΧ, σχεδιασμένοι από τον ιαπωνικό όμιλο Subaru, Fuji Heavy Industries Ltd, φέρουν την προηγμένη τεχνολογία OHC (επι κεφαλής εκκεντροφόρος και βαλβίδες) η οποία προσφέρει:

Απόλυτες επιδόσεις
Χαμηλά επίπεδα θορύβου
Οικονομία στην κατανάλωση καυσίμου
Απαράμιλλη αξιοπιστία
Οι κινητήρες ΕΧ έχουν:
Τα υψηλότερα επίπεδα απόδοσης στην κατηγορία τους
Βελτιωμενό σύστημα λίπανσης και απαγωγής θερμότητας.
Ενισχυμένα τοιχώματα θαλάμου καύσης και βαρέος τύπου ελατήρια πιστονιού.
Κρίσιμα εξαρτήματα ιαπωνίας (όπως μίζα, καρμπυρατέρ, αισθητήρες, κ.α.)


Η ΤΙΜΗ ΔΕΝ ΠΕΡΙΕΧΕΙ ΕΞΟΔΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ
Κινητήρας Βενζίνης Robin EX 40 DHS
Έως 24 Δόσεις! | Κινητήρας Βενζίνης Robin EX 40 DHS
Κινητήρας Βενζίνης Robin EX 40 DHS





















O κινητήρας ΕΧ 40 DHS 404cc, 14 ίππων με άξονα τύπου κώνου διαμέτρου 22,1mm και ηλεκτρική εκκίνηση (μίζα) κατασκευάζεται από την παγκοσμίου φήμης εταιρία SUBARU.
















































Ο Μονοκύλινδρος Βενζινοκίνητος Κινητήρας ΕΧ 40 DHS της ccRobin είναι 404cc, 14 ίππων, με άξονα τύπου κώνου διαμέτρου 22,1mm. Διαθέτει επικεφαλής εκκεντροφόρο και είναι εφοδιασμένος με ηλεκτρική εκκίνηση (μίζα). Ο καινοτόμος σχεδιασμός του, η ποιότητα κατασκευής του, οι υψηλές του αποδόσεις, η εύκολη και άκοπη εκκίνησή του και η αντοχή του στις πλέον απαιτητικές εφαρμογές έχουν συμβάλει στην καθιέρωσή του ως την νούμερο ένα επιλογή των κατασκευαστών στην ελληνική – και όχι μόνο – αγορά.


























Βενζινοκινητήρες ΕΧΜέγιστη απόδοση - Ιαπωνική ΤεχνολογίαΟι κινητήρες της σειράς ΕΧ, σχεδιασμένοι από τον ιαπωνικό όμιλο Subaru, Fuji Heavy Industries Ltd, φέρουν την προηγμένη τεχνολογία OHC (επι κεφαλής εκκεντροφόρος και βαλβίδες) η οποία προσφέρει:

Απόλυτες επιδόσεις
Χαμηλά επίπεδα θορύβου
Οικονομία στην κατανάλωση καυσίμου
Απαράμιλλη αξιοπιστία
Οι κινητήρες ΕΧ έχουν:
Τα υψηλότερα επίπεδα απόδοσης στην κατηγορία τους
Βελτιωμενό σύστημα λίπανσης και απαγωγής θερμότητας.
Ενισχυμένα τοιχώματα θαλάμου καύσης και βαρέος τύπου ελατήρια πιστονιού.
Κρίσιμα εξαρτήματα ιαπωνίας (όπως μίζα, καρμπυρατέρ, αισθητήρες, κ.α.)


Η ΤΙΜΗ ΔΕΝ ΠΕΡΙΕΧΕΙ ΕΞΟΔΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ
Κινητήρας Βενζίνης Robin EX 40 DUS
Έως 24 Δόσεις! | Κινητήρας Βενζίνης Robin EX 40 DUS
Κινητήρας Βενζίνης Robin EX 40 DUS

















O κινητήρας ΕΧ 40 DU 404cc, 14 ίππων, με άξονα τύπου σφήνας διαμέτρου 25,4mm.








































Ο Μονοκύλινδρος Βενζινοκίνητος Κινητήρας ΕΧ 40 DUS της ccRobin είναι 404cc, 14 ίππων, με άξονα τύπου σφήνας διαμέτρου 25,4mm και διαθέτει επικεφαλής εκκεντροφόρο. Ο καινοτόμος σχεδιασμός του, η ποιότητα κατασκευής του, οι υψηλές του αποδόσεις, η εύκολη εκκίνησή του και η αντοχή του στις πλέον απαιτητικές εφαρμογές έχουν συμβάλει στην καθιέρωσή του ως την νούμερο ένα επιλογή των κατασκευαστών στην ελληνική – και όχι μόνο – αγορά.






















Βενζινοκινητήρες ΕΧΜέγιστη απόδοση - Ιαπωνική ΤεχνολογίαΟι κινητήρες της σειράς ΕΧ, σχεδιασμένοι από τον ιαπωνικό όμιλο Subaru, Fuji Heavy Industries Ltd, φέρουν την προηγμένη τεχνολογία OHC (επι κεφαλής εκκεντροφόρος και βαλβίδες) η οποία προσφέρει:

Απόλυτες επιδόσεις
Χαμηλά επίπεδα θορύβου
Οικονομία στην κατανάλωση καυσίμου
Απαράμιλλη αξιοπιστία
Οι κινητήρες ΕΧ έχουν:
Τα υψηλότερα επίπεδα απόδοσης στην κατηγορία τους
Βελτιωμενό σύστημα λίπανσης και απαγωγής θερμότητας.
Ενισχυμένα τοιχώματα θαλάμου καύσης και βαρέος τύπου ελατήρια πιστονιού.
Κρίσιμα εξαρτήματα ιαπωνίας (όπως μίζα, καρμπυρατέρ, αισθητήρες, κ.α.)


Η ΤΙΜΗ ΔΕΝ ΠΕΡΙΕΧΕΙ ΕΞΟΔΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ
Κινητήρας Βενζίνης Robin ΕΧ 21 DP
Κινητήρας Βενζίνης Robin ΕΧ 21 DP



O κινητήρας ΕΧ 21 DP, 211 cc και 7 ίππων, με άξονα τύπου σπείρωμα διαμέτρου 19 mm.












Ο μονοκύλινδρος Βενζινοκίνητος Κινητήρας ΕΧ 21 DP της ccRobin είναι 211 cc και 7 ίππων, με άξονα τύπου σπείρωμα διαμέτρου 19 mm και διαθέτει επικεφαλής εκκεντροφόρο. Ο καινοτόμος σχεδιασμός του, η ποιότητα κατασκευής του , οι υψηλές του αποδόσεις και η αντοχή του στις πλέον απαιτητικές εφαρμογές έχουν συμβάλει στην καθιέρωσή του ως τη νούμερο ένα επιλογή των κατασκευαστών στην ελληνική – και όχι μόνο – αγορά.








Βενζινοκινητήρες ΕΧΜέγιστη απόδοση - Ιαπωνική ΤεχνολογίαΟι κινητήρες της σειράς ΕΧ, σχεδιασμένοι από τον ιαπωνικό όμιλο Subaru, Fuji Heavy Industries Ltd, φέρουν την προηγμένη τεχνολογία OHC (επι κεφαλής εκκεντροφόρος και βαλβίδες) η οποία προσφέρει:

Απόλυτες επιδόσεις
Χαμηλά επίπεδα θορύβου
Οικονομία στην κατανάλωση καυσίμου
Απαράμιλλη αξιοπιστία
Οι κινητήρες ΕΧ έχουν:
Τα υψηλότερα επίπεδα απόδοσης στην κατηγορία τους
Βελτιωμενό σύστημα λίπανσης και απαγωγής θερμότητας.
Ενισχυμένα τοιχώματα θαλάμου καύσης και βαρέος τύπου ελατήρια πιστονιού.
Κρίσιμα εξαρτήματα ιαπωνίας (όπως μίζα, καρμπυρατέρ, αισθητήρες, κ.α.)


Η ΤΙΜΗ ΔΕΝ ΠΕΡΙΕΧΕΙ ΕΞΟΔΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ

Κινητήρας Βενζίνης Robin ΕΧ 21 DU
Κινητήρας Βενζίνης Robin ΕΧ 21 DU με φίλτρο αέρα σε λάδι





O κινητήρας ΕΧ 21 DP, 211cc και 7 ίππων, με άξονα τύπου σφήνα διαμέτρου 19,05 mm και με φίλτρο αέρα εμβαπτισμένο σε λάδι.
















Ο μονοκύλινδρος Βενζινοκίνητος Κινητήρας ΕΧ 21 DP της ccRobin είναι 211 cc και 7 ίππων με άξονα τύπου σφήνα διαμέτρου 19,05 mm διαθέτει επικεφαλής εκκεντροφόρο και φίλτρο αέρα εμβαπτισμένο σε λάδι για καλύτερη προστασία του κινητήρα όταν εργάζεται σε περιβάλλον με σκόνη. Ο καινοτόμος σχεδιασμός του, η ποιότητα κατασκευής του , οι υψηλές του αποδόσεις και η αντοχή του στις πλέον απαιτητικές εφαρμογές έχουν συμβάλει στην καθιέρωσή του ως τη νούμερο ένα επιλογή των κατασκευαστών στην ελληνική – και όχι μόνο – αγορά.










Βενζινοκινητήρες ΕΧΜέγιστη απόδοση - Ιαπωνική ΤεχνολογίαΟι κινητήρες της σειράς ΕΧ, σχεδιασμένοι από τον ιαπωνικό όμιλο Subaru, Fuji Heavy Industries Ltd, φέρουν την προηγμένη τεχνολογία OHC (επι κεφαλής εκκεντροφόρος και βαλβίδες) η οποία προσφέρει:

Απόλυτες επιδόσεις
Χαμηλά επίπεδα θορύβου
Οικονομία στην κατανάλωση καυσίμου
Απαράμιλλη αξιοπιστία
Οι κινητήρες ΕΧ έχουν:
Τα υψηλότερα επίπεδα απόδοσης στην κατηγορία τους
Βελτιωμενό σύστημα λίπανσης και απαγωγής θερμότητας.
Ενισχυμένα τοιχώματα θαλάμου καύσης και βαρέος τύπου ελατήρια πιστονιού.
Κρίσιμα εξαρτήματα ιαπωνίας (όπως μίζα, καρμπυρατέρ, αισθητήρες, κ.α.)


Η ΤΙΜΗ ΔΕΝ ΠΕΡΙΕΧΕΙ ΕΞΟΔΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ
Κινητήρας Βενζίνης Robin ΕΧ 21 DΗ
Κινητήρας Βενζίνης Robin ΕΧ 21 DΗ







O κινητήρας ΕΧ 21 DΗ, 211 cc και 7 ίππων, με άξονα τύπου κώνου διαμέτρου 19,8 mm




















Ο μονοκύλινδρος Βενζινοκίνητος Κινητήρας ΕΧ 21 DΗ της ccRobin είναι 211 cc και 7 ίππων, με άξονα τύπου κώνου διαμέτρου 19,8 mm και διαθέτει επικεφαλής εκκεντροφόρο. Ο καινοτόμος σχεδιασμός του, η ποιότητα κατασκευής του, οι υψηλές του αποδόσεις και η αντοχή του στις πλέον απαιτητικές εφαρμογές έχουν συμβάλει στην καθιέρωσή του ως τη νούμερο ένα επιλογή των κατασκευαστών στην ελληνική – και όχι μόνο – αγορά.












Βενζινοκινητήρες ΕΧΜέγιστη απόδοση - Ιαπωνική ΤεχνολογίαΟι κινητήρες της σειράς ΕΧ, σχεδιασμένοι από τον ιαπωνικό όμιλο Subaru, Fuji Heavy Industries Ltd, φέρουν την προηγμένη τεχνολογία OHC (επι κεφαλής εκκεντροφόρος και βαλβίδες) η οποία προσφέρει:

Απόλυτες επιδόσεις
Χαμηλά επίπεδα θορύβου
Οικονομία στην κατανάλωση καυσίμου
Απαράμιλλη αξιοπιστία
Οι κινητήρες ΕΧ έχουν:
Τα υψηλότερα επίπεδα απόδοσης στην κατηγορία τους
Βελτιωμενό σύστημα λίπανσης και απαγωγής θερμότητας.
Ενισχυμένα τοιχώματα θαλάμου καύσης και βαρέος τύπου ελατήρια πιστονιού.
Κρίσιμα εξαρτήματα ιαπωνίας (όπως μίζα, καρμπυρατέρ, αισθητήρες, κ.α.)
Κινητήρας Βενζίνης με σπέιρωμα (μονοκύλινδρος) EX17 DP
Κινητήρας Βενζίνης με σπέιρωμα (μονοκύλινδρος) EX17 DP


Ο μονοκύλινδρος Βενζινοκίνητος Κινητήρας ΕΧ17 DP της Robin είναι 169 cc και 5,7 ίππων, με άξονα τύπου σφήνα διαμέτρου 19 mm και διαθέτει επικεφαλής εκκεντροφόρο. Ο καινοτόμος σχεδιασμός του, η ποιότητα κατασκευής του, οι υψηλές του αποδόσεις και η αντοχή του στις πλέον απαιτητικές εφαρμογές έχουν συμβάλει στην καθιέρωσή του ως τη νούμερο ένα επιλογή των κατασκευαστών στην ελληνική – και όχι μόνο – αγορά.


Βενζινοκινητήρες ΕΧΜέγιστη απόδοση - Ιαπωνική ΤεχνολογίαΟι κινητήρες της σειράς ΕΧ, σχεδιασμένοι από τον ιαπωνικό όμιλο Subaru, Fuji Heavy Industries Ltd, φέρουν την προηγμένη τεχνολογία OHC (επι κεφαλής εκκεντροφόρος και βαλβίδες) η οποία προσφέρει:

Απόλυτες επιδόσεις
Χαμηλά επίπεδα θορύβου
Οικονομία στην κατανάλωση καυσίμου
Απαράμιλλη αξιοπιστία
Οι κινητήρες ΕΧ έχουν:
Τα υψηλότερα επίπεδα απόδοσης στην κατηγορία τους
Βελτιωμενό σύστημα λίπανσης και απαγωγής θερμότητας.
Ενισχυμένα τοιχώματα θαλάμου καύσης και βαρέος τύπου ελατήρια πιστονιού.
Κρίσιμα εξαρτήματα ιαπωνίας (όπως μίζα, καρμπυρατέρ, αισθητήρες, κ.α.)
Κινητήρας Βενζίνης με σπέιρωμα (μονοκύλινδρος) Robin EX17 DH
Κινητήρας Βενζίνης με σπέιρωμα (μονοκύλινδρος) Robin EX17 DH

O κινητήρας ΕΧ 17 DΗ, 169 cc και 5,7 ίππων με άξονα τύπου κώνου διαμέτρου 19,8 mm








Ο μονοκύλινδρος Βενζινοκίνητος Κινητήρας ΕΧ 17 DU της ccRobin είναι 169 cc και 5,7 ίππων, με άξονα τύπου κώνου διαμέτρου 19,8 mm και διαθέτει επικεφαλής εκκεντροφόρο. Ο καινοτόμος σχεδιασμός του, η ποιότητα κατασκευής του , οι υψηλές του αποδόσεις και η αντοχή του στις πλέον απαιτητικές εφαρμογές έχουν συμβάλει στην καθιέρωσή του ως τη νούμερο ένα επιλογή των κατασκευαστών στην ελληνική – και όχι μόνο – αγορά.






Βενζινοκινητήρες ΕΧΜέγιστη απόδοση - Ιαπωνική ΤεχνολογίαΟι κινητήρες της σειράς ΕΧ, σχεδιασμένοι από τον ιαπωνικό όμιλο Subaru, Fuji Heavy Industries Ltd, φέρουν την προηγμένη τεχνολογία OHC (επι κεφαλής εκκεντροφόρος και βαλβίδες) η οποία προσφέρει:

Απόλυτες επιδόσεις
Χαμηλά επίπεδα θορύβου
Οικονομία στην κατανάλωση καυσίμου
Απαράμιλλη αξιοπιστία
Οι κινητήρες ΕΧ έχουν:
Τα υψηλότερα επίπεδα απόδοσης στην κατηγορία τους
Βελτιωμενό σύστημα λίπανσης και απαγωγής θερμότητας.
Ενισχυμένα τοιχώματα θαλάμου καύσης και βαρέος τύπου ελατήρια πιστονιού.
Κρίσιμα εξαρτήματα ιαπωνίας (όπως μίζα, καρμπυρατέρ, αισθητήρες, κ.α.)


Η ΤΙΜΗ ΔΕΝ ΠΕΡΙΕΧΕΙ ΕΞΟΔΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ
Κινητήρας Βενζίνης με σφήνα (μονοκύλινδρος) Robin EX17 DU
Κινητήρας Βενζίνης με σφήνα (μονοκύλινδρος) Robin EX17 DU




Ο μονοκύλινδρος Βενζινοκίνητος Κινητήρας ΕΧ17 DU της ccRobin είναι 169 cc και 5,7 ίππων, με άξονα τύπου σφήνα διαμέτρου 19,05 mm και διαθέτει επικεφαλής εκκεντροφόρο. Ο καινοτόμος σχεδιασμός του, η ποιότητα κατασκευής του, οι υψηλές του αποδόσεις και η αντοχή του στις πλέον απαιτητικές εφαρμογές έχουν συμβάλει στην καθιέρωσή του ως τη νούμερο ένα επιλογή των κατασκευαστών στην ελληνική – και όχι μόνο – αγορά.




Βενζινοκινητήρες ΕΧΜέγιστη απόδοση - Ιαπωνική ΤεχνολογίαΟι κινητήρες της σειράς ΕΧ, σχεδιασμένοι από τον ιαπωνικό όμιλο Subaru, Fuji Heavy Industries Ltd, φέρουν την προηγμένη τεχνολογία OHC (επι κεφαλής εκκεντροφόρος και βαλβίδες) η οποία προσφέρει:

Απόλυτες επιδόσεις
Χαμηλά επίπεδα θορύβου
Οικονομία στην κατανάλωση καυσίμου
Απαράμιλλη αξιοπιστία
Οι κινητήρες ΕΧ έχουν:
Τα υψηλότερα επίπεδα απόδοσης στην κατηγορία τους
Βελτιωμενό σύστημα λίπανσης και απαγωγής θερμότητας.
Ενισχυμένα τοιχώματα θαλάμου καύσης και βαρέος τύπου ελατήρια πιστονιού.
Κρίσιμα εξαρτήματα ιαπωνίας (όπως μίζα, καρμπυρατέρ, αισθητήρες, κ.α.)


Η ΤΙΜΗ ΔΕΝ ΠΕΡΙΕΧΕΙ ΕΞΟΔΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ